Szkoła Podstawowa nr 7 im. Hugona Kołłątaja w Białymstoku

Wycieczka klasy VIIa w Bieszczady - 2018

22.05.2018, uczniowie klas szóstych i siódmych, wraz z nauczycielami, wybrali się na wycieczkę w Bieszczady.

Ależ nie chciało się nam wstawać! Uśmiech Zbiórka była o 4:20! Teraz mogę powiedzieć, że było warto.

Około południa dotarliśmy do pierwszego punktu wycieczki – Kazimierza Dolnego. Zwiedzaliśmy zadowoleni to piękne, zabytkowe miasto. Wieczorem dotarliśmy do miejsca naszego noclegu a już następnego dnia z rana ruszyliśmy w góry. Pierwszym przystankiem była zapora w Solinie a potem pojechaliśmy szlakiem, którym kiedyś podróżował Aleksander Fredro. Zrobiliśmy to po to, aby wejść na Połoninę. Podczas wspinaczki zmęczyliśmy się trochę, ale widoki ze szczytu były piękne. Wróciliśmy do schroniska wyczerpani i nie wiedzieliśmy co czeka nas następnego dnia…Okazało się, że kolejnym punktem wycieczki była najwyższa góra Bieszczad w Polsce – Tarnica. Szliśmy bardzo długo, ale chcieliśmy zdobyć cel. Na górze trochę padało,    ale to nic, przecież nie jesteśmy z cukru! Śmiech W drodze powrotnej zahaczyliśmy o zagrodę pokazową żubrów. Niestety czas szybko mija, następnego dnia musieliśmy już wracać do Białegostoku. To jednak nie był koniec atrakcji. Odwiedziliśmy Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazowniczego w Bóbrce. Co ciekawe jest to jedne z nielicznych muzeów, które nadal funkcjonuje jako szyb naftowy. Późnym wieczorem, zmęczeni,  wróciliśmy do domu.

Była to fajna wycieczka, którą na pewno zapamiętamy na długo…